Trygg bilsemester

Du kan når som helst kontrollere servicestatusen på din BMW. Nettverket mellom systemene i bilen, hos BMW servicepartneren og BMW-sentralen gjør at du alltid får optimal service. Når du starter bilen, blir du informert om bilens tilstand og neste service. Det blir enkelt å planlegge neste service og du slipper unødvendige utgifter. Dermed gjennomføres servicen bare når den virkelig er nødvendig.

 

On-board-diagnose

On-board-diagnosen er integrert i bilen og registrerer og lagrer eventuelle feil i bilens elektriske og elektroniske systemer. Ved hjelp av denne diagnosen utarbeider det datastøttede systemet nøyaktige feilanalyser. Systemet sørger også for en interaktiv og direkte toveiskommunikasjon mellom BMW Service verkstedet og spesialistene i BMW-sentralen. Resultatet er servicekvalitet på toppnivå.

 

Key Reader

I BMW-modeller fra produksjonsår 2004 lagres viktige data om bilen som chassisnummer, kilometerstand og servicebehov i nøkkelen. Ved service kan ditt BMW Serviceverksted hente frem disse opplysningene.

 

BMW Originaldeler

BMW Originaldeler gir et viktig bidrag til kontinuerlig kjøreglede. Enkelte deler som bremser og forskjellige chassiskomponenter er helt avgjørende for sikkerheten og den typiske BMW kjøredynamikken. BMW Originaldeler har gjennomgått mange tester og er optimalt tilpasset til de enkelte BMW modellene.

 

BMW Service Prisløfte

Med BMW Service Prisløfte* er det ingen grunn til å ikke la din BMW forbli 100 %.

 

For biler som er fem år eller eldre lover vi at du får den samme prisen på tilsvarende service og reparasjoner som konkurrerende verksteder tilbyr.
For å benytte deg av dette prisløftet må du innhente et skriftlig pristilbud fra et godkjent konkurrerende verksted. Når du dokumenterer dette tilbudet for oss, utfører vi den samme jobben til samme pris. For fullstendige vilkår, se under.

 

Andre fordeler ved å benytte BMW Service og verkstedtjenester

Når bilen din er på verksted hos oss, hjelper vi deg med transport. Vi gjør også alt kan vi kan for å holde avtalt tid og vi informerer deg om eventuelle forsinkelser og endringer underveis.

Vi gir deg mobilitetsgaranti dersom noe uforutsett skulle oppstå med bilen din. Når reparasjonen eller servicen er ferdig forklarer vi hva som er gjort, akkurat så detaljert du måtte ønske.

 

*Prisløftet har ikke tilbakevirkende kraft, og gjelder personbiler fra BMW som er eldre enn fem år regnet fra første registreringsdato. Prisløftet gjelder for mekaniske reparasjoner, oppdatering og skifte av elektroniske komponenter, samt ordinært vedlikehold i henhold til bilens serviceprogram. Det konkurrerende tilbudet må være generelt tilgjengelig (dvs. ikke et unikt spesialtilbud), gjelde identisk reparasjon/service, inkludert deler og arbeid, og må kunne dokumenteres skriftlig før bestilling av reparasjon/service. Delene må være BMW Originaldeler eller samsvare med BMWs spesifikasjoner for kvalitet og holdbarhet. Konkurrerende tilbud kan ikke være eldre enn 4 uker, og de må være fra et offentlig godkjent bilverksted i Norge innenfor en radius av 50 km til det aktuelle BMW Service-verkstedet.

 

Personlig service hos Bilia – din egen BMW-tekniker

Du kan stole fullt og helt på Bilia når du tar BMW Service hos oss. Det er nemlig kun spesialister som tar seg av din BMW. Høyt kvalifiserte medarbeidere hos oss og et perfekt koordinert nettverk av innovativ informasjons- og serviceteknologi sørger for det aller beste innen service. Engasjerte medarbeidere betyr ikke bare at kvaliteten på din BMW er sikret, men bidrar også til enestående kjøreglede. Suverene biler fortjener topp service.

 

Våre BMW-teknikere som utfører arbeid på din bil har førsteklasses fagkunnskaper og er derfor med på å opprettholde bilens verdi. For å holde seg faglig oppdatert, blir BMW-teknikerne kontinuerlig videreutdannet. Besøk nærmeste BMW-verksted hos Bilia, og hils på våre BMW-teknikere som er eksperter på BMW Service og reparasjoner. Ingen kjenner din BMW så godt som dem.

 

Bestill din egen BMW-tekniker ved neste verkstedbesøk – det koster ikke noe ekstra!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *